به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت الاسلام میرعباس زاده در جمع اظهار کرد: تاکنون چند مورد هزینه جشن تولد به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل اختصاص یافته است که دراین راستاچند زندانی جرائم غیرعمدبه آغوش خانواده هایشان بازگشتند. وی افزود: چند روز پیش هم خانم محمد حسینی، بانوی خیر اردبیلی هزینه جشن تولد خود را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کرد که دراین راستان چند زندانی خانم که جرائم غیرعمد داشتند آزادشدند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان گفت: درصدد هستیم این فرهنگ خیرخواهانه را در تمام شهرستان‌های استان ترویج کنیم که گامی بزرگ در امور خیرخواهانه است. حجت الاسلام میرعباس زاده تصریح کرد: جوانان و نوجوانان منطقه استقبال خوبی از این موضوع داشته اند که کارت مروجان امر به معروف و نهی از منکر هم به این نوجوانان و جوانان اهدا شده است.

خانم محمد حسینی بانوی خیر اردبیلی هم گفت: از اینکه با این اقدام خیرخواهانه خوشحالی را در چند خانواده به وجود آوردم بسیار خوشحال هستم.
وی افزود: از اقشار مختلف مردم تقاضا دارم در این اقدام خیرخواهانه پیشگام باشند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.