به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سیدکمال‌الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ظهر پنجشنبه در بازدید از محل دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل اظهار کرد: خدمات سفرهای نوروزی در اردبیل برای حل مشکلات و مسائل مسافران به‌صورت دقیق توسط دبیرخانه ستاد خدمات سفر رصد و تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر استان اردبیل اقدامات لازم را از حدود یک ماه پیش برای تسهیل شرایط سفرهای نوروزی انجام داده است، افزود: این پیگیری و رصد به‌منظور تسهیل شرایط سفر برای گردشگران ورودی به استان اردبیل انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به تشکیل جلسات ستاد مدیریت بحران با توجه به بارش‌ها در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان مسافران و سایر اقدامات مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

میرجعفریان بیان کرد: امیدواریم در نتیجه این اقدامات شرایط خوبی برای گردشگران ایجاد شده باشد و استان نیز از نظر اقتصادی و اجتماعی از این سفرها بهره‌مند شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.