به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، چمنی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان‌نور دانشجویی استان اردبیل در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان‌نور دانشجویی استان اردبیل گفت: اردو‌های راهیان‌نور و راهیان پیشرفت با حضور یک‌هزار و ۵۰۰ دانشجو امسال به‌صورت همزمان در جنوب کشور برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان‌نور دانشجویی استان اردبیل افزود: این اردو‌ها برای دانشجویان پسر از ۱۵ اسفندماه و برای دانشجویان دختر از ۱۸ اسفندماه آغاز و به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

چمنی با اشاره به اینکه هزینه‌کرد در حوزه فرهنگی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: علی‌رغم وجود مشکلات مالی، توجه به حوزه فرهنگی اولویت اصلی دانشگاه محقق اردبیلی است.

وی با اشاره به نقش فرهنگی و تربیتی اردو‌های راهیان‌نور بر دانشجویان، افزود: حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی جنوب کشور و مشاهده مناطق جنگی بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل اضافه کرد: تبیین رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رزمندگان جنگ تحمیلی را از اهداف اصلی اردو‌های راهیان نور است که در این اردو حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان و شرکت در برنامه‌های مختلف فرهنگی پیش‌بینی شده است.

حبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.