به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از  شورای فرهنگی واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، به دنبال فوت جان‌گداز بزرگ مرد دیار بویر احمد، شهرام باقری، تمامی اعضای قابل اهدای وی اهدا شد. شهرام باقری، مدیر عامل اسبق فولاد بویر احمد و از جمله افراد سرشناس این دیار می‌باشند. اهدای اعضای شهرام باقری حرکت بسیار بزرگ و شایسته‌ای ست که امید است در کشورمان الگوساز شود.

به گفته‌ی بهرام باقری: ” یکی از شایسته‌ترین فرهنگ مردم کهکیلویه و بویر احمد کمک به هم‌نوع و دستگیری از یکدیگر است؛ ما نیز در راستای احترام به این نگاه عمومی، به‌صورت خانوادگی تصمیم بر این اقدام گرفتیم.” پر واضح است که خانواده‌ی باقری همگی در آفرینش چنین هم نوع‌دوستی زیبایی نقش داشته‌اند و ایثار و فداکاری این خانواده و رضایت فرزندان شهرام باقری سزاوار تحسین است.

جای مباهات است که در کشوری با چنین فرهنگ غنی و چنین مردمانی زندگی می‌کنیم و برخود می‌بالیم که اندیشه‌ی مردمان کهکیلویه و بویر احمد چنین زیبا است. به راستی که هم نوع دوستی از درجات بالای انسانیت می‌باشد.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.