به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، صمد علامه با بیان اینکه از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی مراحل واریز وجه را انجام داده‌اند، افزود: در سایر شهر‌ها به غیر از مرکز استان تعداد ۶ هزار و ۱۲۵ متقاضی تایید نهایی شدند که از این تعداد چهار هزار و ۹۶۵ متقاضی واریز وجه انجام داده و به چهار هزار و ۸۶۱ متقاضی هم تخصیص پروژه انجام یافته است.
وی گفت: استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در همه بخش‌ها موفق بوده و واحد‌های تحویلی و در حال تکمیل در قالب این طرح از کیفیت بالایی برخوردار است.
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مطابق برنامه چهار ساله وزارت راه و شهرسازی، سهم اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ساخت ۷۹ هزار و ۱۲۳ واحد مسکونی برای متقاضیان تا چهار سال آینده است که از این تعداد ۱۵ هزار و ۳۲۰ واحد مسکونی در شهرک ۶۴۵ هکتاری شهید سلیمانی اردبیل به عنوان یکی از بزرگترین شهرک‌های طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا می‌باشد.
علامه یکی از مشکلات اساسی سازندگان طرح نهضت ملی مسکن را آورده و نحوه واریزی وجه از سوی متقاضیان ذکر کرد و افزود: این وضعیت با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ساماندهی خواهد شد.
وی افزود: همه الزامات، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های دفتر مقررات ملی ساختمان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می‌شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.