به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم حضور پرشور مردم در آن افزود: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و عالی‌ترین تکریمِ ملت ما این است که جمهوری اسلامی زمینه حاکمیت ملی را با انتخابات فراهم کرده است.
وی افزود: اراده ملت ما از طریق انتخابات تنفیذ می‌شود و هیچ کرامتی برای ملتی، بالاتر از این نیست که خودش برای خودش تصمیم بگیرد.
خطیب نماز جمعه اردبیل گفت: انتخابات باید رزمایش قدرت و انسجام ملی، و ابزار بالا بردن نخبه‌ها باشد و همچنین باید برای ملتِ ما نعمت باشد نه نقمت؛ انتخاباتی که انسجام ملی را به هم بریزد یا حرکت‌های ضد منافع ملی در آن باشد نقمت است نه نعمت.
آیت الله عاملی در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه همه تلاش آمریکا و اروپا نجات اسرائیل و جلوگیری از سقوط دولت نتانیاهوست، ادامه داد: طرح اخیرِ بایدن برای آتش‌بس هم تله‌ای برای فلسطینی‌هاست؛ چون آتش بس پس از تحویل اسرا را تضمین نمی‌کند و جنایتکار جنگیِ تاریخ را جری‌تر هم می‌کند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل

انتهایپیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.