به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،

سیدحامد عاملی صبح چهارشنبه در نشست ویژه بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان بیله‌سوار در استانداری اردبیل اظهار کرد: تصویب اعتبارات لازم و جدیت دستگاه‌ها برای تکمیل و فعال‌سازی پروژه‌های بیله‌سوار مطالبه ما از مسئولان این شعهرستان است.

وی با تاکید بر تکمیل مرکز فنی‌ و حرفه‌ای و سالن ورزشی بانوان این شهرستان خاطرنشان کرد: تلاش و همت دستگاه‌ها برای تکمیل، فعال‌سازی و اجرای پروژه‌های شهرستان بیله‌سوار از جمله مرکز فنی ‌و حرفه‌ای، سالن ورزشی بانوان، منطقه آزاد تجاری و صنعتی، تجهیز بیمارستان، مسکن مهر، راه‌سازی، تصفیه‌خانه شهری و روستایی و ایجاد ناحیه صنعتی جدید باید بیش از پیش تقویت شود.

استاندار اردبیل گفت: با توجه به نیمه ‌کاره ماندن تعدادی از پروژه‌های شهرستان از سال‌های گذشته از جمله مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای بیله‌سوار و جعفرآباد، تعیین تکلیف و تجهیز ساختمان تکمیل‌شده از سوی فنی‌وحرفه‌ای ضروری است.

عاملی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی بانوان بیله ‌سوار که از سال ۸۶ بلاتکلیف رها شده است، افزود: لازم است اداره‌ کل ورزش‌ و جوانان استان نسبت به فعال‌سازی و اجرای این پروژه اقدام کند که ۳ میلیارد تومان اعتبار نیز برای ادامه اجرای این پروژه مصوب و اختصاص می‌یابد.

استاندار اردبیل با تاکید بر تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت شهرستان بیله‌سوار، ادامه داد: باید تأمین و تجهیز سی.تی.اسکن بیمارستان بیله‌سوار در دستور کار مسئولان این شهرستان باشد و در کنار آن مسکن متخصصان و ساختمان ستاد شبکه بهداشت این شهرستان نیز عملیاتی شود.

عاملی خواستار ورود جدی مدیران دستگاه‌های مرتبط برای اجرای پروژه‌ها و تعیین و اعلام زمان تکمیل این پروژه ها شد و بیان کرد: باید پیگیری و اجرای پروژه نیمه‌کاره مسکن مهر بیله‌سوار و جعفرآباد از سوی راه ‌و شهرسازی دنبال شود.

وی گفت: پیگیری و تکمیل بهسازی و روکش آسفالت روستای نقی‌قشلاقی به زیوه، اصلاح مسیرهای چهار خطه اودلو – انجیرلو و پروژه‌های راه شهرستان بیله‌سوار باید در اسرع وقت انجام شود.

استاندار اردبیل با اشاره به پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب و تصفیه‌خانه شهری و روستایی بیله‌سوار نیز اظهار کرد: پیگیری و اجرای این پروژه‌ها باید از سوی آب و فاضلاب استان اردبیل مورد توجه باشد.

عاملی افزود: مسائل و نیازمندی‌های حوزه گمرک در زمینه تعیین تکلیف محوطه بلااستفاده، کمک به افزایش صادرات و رفع مشکلات مرتبط با شهرداری بیله‌سوار مورد تأکید بوده که نیازمند پیگیری مسؤولان مربوط در گمرک و شهرداری بیله‌سوار است.

وی ادامه داد: با توجه به ایجاد ناحیه صنعتی جدید در بیله‌سوار، تأمین زمین به مساحت ۱۰۰ هکتار و اجرای زیرساخت‌های لازم برای ایجاد صنایع فرآوری، ورود و پیگیری اجرا از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی ضروری است.

استاندار اردبیل با یادآوری تأمین زمین برای ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی در شهرستان بیله‌سوار گفت: با تأمین زمین و تعیین تکلیف ساختار هیأت ‌مدیره منطقه آزاد، اقدامات بعدی انجام می‌شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.