به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، کریم‌الله محبوبی مدیر ستاد دیه استان اردبیل اظهار کرد: در آستانه میلاد حضرت علی (ع)، مبعث پیامبر (ص) و ایام عید شعبان جشن‌های گلریزان با هدف زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می‌شود تا در آستانه سال نو، تعدادی از این زندانیان به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی تصریح کرد: با همکاری مشاوران بانوان فرمانداری‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی، در قالب پویش «زندان جای مادران نیست» سعی بر این است تا بانوان زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شوند.

مدیر ستاد دیه استان اردبیل گفت: این دوره از جشنواره با محوریت یاد و خاطره شهید سرافراز جبهه اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی و با پاسداشت کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان برگزار خواهد شد که در شهرستان‌ها این جشن‌ها به صورت غیرحضوری و مجازی خواهد بود.

محبوبی افزود: در مرکز استان و در عید مبعث با حضور گسترده بانوان خیر این جشنواره برگزار خواهد شد تا شاهد آزادی تعدادی از زندانیان زن جرایم غیرعمد و مالی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۲۳۳ نفر زندانی جرایم غیرعمد مالی در زندان‌های استان دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند که انتظار می‌رود با کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن گلریزان بانوان خیر بتوانیم بیش از ۶ زندانی زن را نیز آزاد کنیم.

محبوبی ضرورت مشارکت گروه‌های مختلف جامعه را در این جشن‌ها یادآور شد و اضافه کرد: حرکت و اقدام ستاد دیه با همراهی خیرین و نیکوکاران در حوزه‌های مختلف شرایط خوبی را مهیا کرده تا بخشی از این زندانیان با کمک‌های جمع‌آوری شده در آستانه عید نوروز از زندان‌ها آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

مدیر ستاد دیه استان اردبیل به تلاش ستاد دیه و خیرین در سه ماه رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان در برگزاری جشن‌های گلریزان اشاره کرد و ادامه داد: در همه مناطق استان شاهد برگزاری این رویدادهای معنوی خواهیم بود تا بیش از هر زمان دیگر شعف، شادی و همبستگی را در جامعه شاهد باشیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.