به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در پی بروز اختلال در سامانه اینترنتی دریافت کارت، اداره کل آموزش‌وپرورش استان اردبیل از کلیه دانش‌آموزان و داوطلبان آزمون‌های نهایی و اولیای آنها خواست تا برای دریافت کارت ورود به آزمون، به میز خدمت تشکیل شده در ادارات آموزش‌وپرورش نواحی و مناطق و نیز اداره کل مراجعه کنند.

بر اساس این اطلاعیه، به‌منظور تسهیل در امر صدور کارت، میز خدمت تشکیل شده و کارشناسان سنجش ادارات آماده چاپ و تحویل کارت‌های ورود به جلسه هستند.

بر اساس این گزارش مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل با حضور در محل استقرار میز خدمت حوزه سنجش و ارزشیابی تحصیلی (امتحانات) در شهر اردبیل گفت: اولیای محترم و دانش‌آموزان هیچ نگرانی و دغدغه‌ای برای حضور در امتحانات نداشته باشند و به طور یقین تا ساعاتی دیگر مشکل موجود در سامانه رفع خواهد شد.

وی افزود: داوطلبانی که برای ترمیم نمرات نهایی ثبت‌نام کرده‌اند، با مراجعه به سایت my.sanjesh.org و دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم سال جاری با مراجعه به سامانه my.medu.ir می‌توانند کارت‌های خود را برای ورود به حوزه‌های امتحانی دریافت کنند.

کلام‌الله صفری بیان کرد: کلیه عوامل ستاد برگزاری امتحانات امروز به طور ویژه تا حصول نتیجه و حل‌وفصل مشکل و برای پاسخگویی به مراجعان و دانش‌آموزان در ادارات حضور دارند و درصورتی‌که به هر نحوی، دانش‌آموزی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه امتحانی نشده باشد، می‌تواند با دردست‌داشتن شناسنامه و کارت ملی خود در حوزه‌های اعلامی حضور یافته و در آزمون‌ها شرکت کند و تمهیدات لازم برای این مورد در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از اولیا و دانش‌آموزان خواست تا تمامی اخبار و اطلاعات را صرفاً از رسانه‌های رسمی و کانال‌های آموزش‌وپرورش پیگیری کرده و تحت‌تأثیر هیچ رسانه دیگری قرار نگیرند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل از مدیران مدارس دوره دوم متوسطه نیز خواست با حضور خود در مدارس، در پاسخگویی به دانش‌آموزان فعال باشند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.