به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده صبح چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با محوریت «گفتمان مقاومت، چله خدمت، دهه ولایت و امامت و محرم الحرام» در اردبیل اظهار کرد: تبیین پیوند غدیر و انقلاب در اولویت برنامه های دهه ولایت و امامت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه سیاست گذاری و راهبری فرهنگی از وظایف ستاد ساماندهی شئون فرهنگی است، خاطرنشان کرد: هماهنگی در عملیات فاخر فرهنگی و مناسبات ملی و مذهبی برعهده تبلیغات اسلامی است و این امر با مشارکت ادارات و آحاد مختلف مردم اجرا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برپایی عملیات غدیر و مهمانی کیلومتری در سطح شهر را از برنامه های مهم این اداره کل عنوان کرد و گفت: محوریت بخشی به برنامه های غدیر با موضوع «جریان مقاومت» و نیز تلفیق این برنامه ها با موضوع چله خدمت و انتخابات مورد تاکید سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام جعفرزاده تبلیغ برای مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات را برنامه مهم در ایام غدیر دانست و افزود: آیات مرتب با دهه امامت و ولایت، جریان مقاومت با توجه به تحولات اخیر، آماده و در اختیار ادارات، فعالان فرهنگی و تبلیغی برای تبیین در مناسبات پیش رو قرار گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از ادارات، نهادها، گروه‌های و تشکل های فرهنگی و دینی خواست؛ برای برگزاری پربار برنامه های دهه امامت و ولایت، ایام انتخابات و چله خدمت و نیز استقبال از ماه محرم هم اندیشی و هم افزایی لازم را با اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل داشته باشند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.