به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سردار غلامحسین محمدی اصل امروز در اجلاسیه شهدای روحانی در اردبیل گفت: در فتنه‌های اخیر علما و روحانیون با حضور مؤثر در سنگر جهاد تبیین سعی کردند تا واقعیت‌ها را به مردم بیان کرده و وظیفه روشنگری را انجام دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یاد و خاطره ۳۸ شهید طلبه و روحانی استان اردبیل را گرامی داشت و می گوید: در یوم ولادت امام رضا (ع) اجلاسیه شهدای روحانی برگزار می‌شود تا پیش درآمدی بر کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل باشد.

به گفته او، قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگر ترویج فرهنگ و شهادت روحانیون حضوری مستحکم داشتند و توانستند نقش بی بدیل خود را انجام دهند.

محمدی اصل از اردبیل به عنوان مهد تشیع یاد کرد و گفت: فرهنگ تشیع از این خطه به سایر مناطق کشور صادر شده و توسعه و ترویج آن را در مناطق مختلف کشور شاهد هستیم.

او می گوید: شناسنامه عزت و عظمت دیار سبلان ۳۴۰۰ شهید والامقامی است که در دفاع از این مرز و بوم جان در طبق اخلاص گذاشته و مجاهدانه در سنگرهای مختلف حاضر شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل جنگ امروز را جنگ اندیشه‌ها، باورها و اعتقادات عنوان کرد و گفت: در این جنگ نرم دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا در مسیر اندیشه جوانان و نوجوانان ما انحراف ایجاد کند اما علما با روشنگری و جهاد تبیین باید سعی کنند تا حقانیت این نظام را به درستی تبیین کنند.

محمدی اصل می گوید: نسل آینده باید بداند که در سایه مجاهدت‌ها یک وجب از خاک این کشور به بیگانگان داده نشد بلکه در تاریخ معاصر ایران نقطه درخشان و ماندگاری است که آیندگان از آن به نیکی یاد خواهند کرد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.