به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، شهناز بوستانی خیر سرعینی با اشاره به تاریخچه نیکوکاری یتیم نوازان سرعین اظهار داشت: فعالیت ما به‌عنوان خیریه به‌صورت غیررسمی و از کلاس‌های قرآن، حدود ۲۰ سال پیش آغاز شده که تقریباً حدود ۵ سال است به‌صورت رسمی فعالیت می‌کنیم .

وی افزود: ازاینکه توفیق انجام کارخیر نصیب بنده و دوستانم شده خداوند متعال را شاکریم .

مسئول مرکز نیکوکاری یتیم‌نوازان سرعین گفت: معتقدم هر پیشرفت مادی، علمی و معنوی نصیبم می‌شود. در سایه دعای خیر افرادی هست که توانسته‌ایم به لطف خدا گره‌ای هر چند کوچک از زندگی‌شان باز کنیم.

بوستانی با اشاره به اقدامات آینده تصریح کرد: به دنبال راهی جهت کسب درآمد ثابت برای مرکز نیکوکاری و کارآفرینی برای اعضای تحت پوشش هستیم، تا از این طریق بتوانید کمک‌های بهتر نسبت به  وضعیت فعلی داشته باشیم.

وی افزود: در مسیر احسان و نیکوکاری تا زمانی که فردی با عشق و تمام وجود با خداوند متعال معامله نکند به‌هیچ‌وجه موفق نخواهد بود چرا که فرد مسئول، باید اول خودش عامل باشد تا سخنش در قلوب مؤمنین مؤثر باشد. در زندگی هر ریالی که در این راه خرج کرده‌ایم برکت چندبرابری نصیبمان شده که واقعاً از صمیم قلب شاکر هستیم .

مسئول مرکز نیکوکاری یتیم‌نوازان سرعین با اشاره به اقدامات مرکز گفت: شناسایی افراد نیازمند جهت زیر پوشش قرارگرفتن مرکز، احصاء نیازمندی‌های خانواده‌های تحت پوشش، تهیه و توزیع اقلام موردنیاز، جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی، تهیه و توزیع بسته‌های کمک‌تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش، تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای اعضای نیازمند تحت پوشش است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: سبلان ما

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.