به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، امیر رجبی ظهر سه شنبه در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه تأثیر اقدامات کانون‌های فرهنگی، هنری در عرصه فرهنگی و دینی استان مشهود است، اظهار کرد: فعالیت در کانون‌های مساجد داوطلبانه، عاشقانه و مؤثر فرهنگی است.

وی تصریح کرد: تأثیر کانون‌های مساجد در پرورش آینده سازان میهن اسلامی بسیار روشن و مبرهن هست و در سال جاری حمایت‌های ویژه ای از سوی ارشاد برای کانون‌های مساجد پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: کانون‌های فرهنگی، هنری بازوی مردمی فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

در این آیین مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل نیز با بیان اینکه فعالان کانون‌های مساجد در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار گرفته اند و باید دقت کنیم که وظیفه سنگینی بر عهده بچه‌های مسجد است، افزود: جنگ فرهنگی دشمن امروز پیچیده‌تر از دوران دفاع مقدس است و باید مراقب تهدیدات دشمنان باشیم.

مصطفی آمون یادآور شد: تلاش کرده ایم تا زیرساخت‌های لازم کانون‌ها برای اوقات فراغت را فراهم کنیم تا اعضای کانون‌های مساجد از این خدمات بیشتر بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: ثبت فعالیت‌های کانون‌ها در سامانه بچه‌های مساجد باید بیش از پیش مورد توجه مدیران قرار گیرد تا شاهد بازتاب فعالیت‌های کانون‌ها در فضای مجازی نیز باشیم.

 در ادامه این آئین برنامه آموزش ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد برگزار و از خدمات رابط شهرستانی «طاهره باقری» نیز تجلیل شد.

اکران اختصاصی فیلم «غریب» برای اعضا و فعالان فرهنگی کانون‌های مساجد شهرستان پارس آباد در سینما انقلاب پارس آباد به نمایش گذاشته شد و با استقبال فعالان فرهنگی این شهرستان قرار گرفت.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.