به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از خبرنگار مهر، صمد نوتاش عصر دوشنبه در نشست با داوران استان اردبیل اظهار کرد: با همکاری فدراسیون فوتبال و هیأت فوتبال استان اردبیل استعدادیابی داوران فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان با حضور بیش از ۱۶۰ نفر در اردبیل آغاز شده است که علاوه بر استان اردبیل از چند استان دیگر هم در این دوره شرکت کرده‌اند.

وی گفت: این استعدادیابی در قالب ۴ کلاس دوره درجه سه داوری فوتبال زیر ۲۱ سال در استان در مدت بیست روز برگزار می‌شود و به نفراتی که آزمون عملی و شفاهی را با موفقیت پشت سر بگذارند مدرک درجه سه داوری اعطا می‌شود.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: با همکاری هیأت فوتبال استان و آموزش و پرورش این نفرات از تمام شهرستان‌های استان که استعداد داوری داشته شناسایی شده و به دوره درجه سه داوری فراخوانده شدند.

نوتاش با بیان اینکه یکی از این کلاس‌ها در مشگین شهر برگزار می‌شود، افزود: تمهیدات لازم برای این دوره‌ها انجام شده است و همچنین یک دوره داوری نیز مختص رده‌های سنی آزاد هم از ۱۱ تیرماه در اردبیل برگزاری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تست آمادگی از تمام داوران استان هم تیرماه انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها شناسایی استعدادهای داوری فوتبال استان است تا شاهد رشد و توسعه داوری استان اردبیل و تداوم حضور داوران فوتبال و فوتسال اردبیل در میادین ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.