به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از سبلان ما ،منصور صاحب معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل  عصر امروز در هنرستان استان شهریار اردبیل گفت:با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل، کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به ۱۹ ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان اردبیل ارسال شد تا در اختیار مدارس و دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی ارزش این تجهیزات ورزشی و بهداشتی تهیه شده را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با هدف تأمین سلامت، رفاه، تندرستی و نشاط نسل آینده سعی کردیم از منابع اعتبارات استانی و ملی این تجهیزات و امکانات ورزشی و بهداشتی را تهیه و در اختیار ۱۹ ناحیه و منطقه آموزش و پرورش قرار دهیم تا مورد استفاده دانش‌آموزان قرار گیرد.

صاحب تصریح کرد: برای هر منطقه آموزش و پرورش استان یک خودرو تجهیزات و امکانات ارسال شد اما با توجه به اینکه ۵۰ درصد دانش‌آموزان در شهر اردبیل سکونت دارند، دو خودرو برای هر ناحیه آموزش و پرورش استان اختصاص یافته تا در آستانه شروع سال تحصیلی با فراهم کردن این تجهیزات و امکانات بتوانند به ارتقا سلامت و نشاط دانش‌آموزان در مدارس کمک کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمامی اقلام ورزشی و بهداشتی تهیه شده تولید داخل بوده و سعی و تلاشمان بر این است تا از این امکانات به بهترین شکل استفاده شده و شرایط مطلوبی را در سال تحصیلی جدید در مدارس برای تحصیل و تربیت شایسته نسل آینده مهیا کنیم.

صاحب رویکرد امسال آموزش و پرورش را توجه به سلامت دانش‌آموزان در شرایط کرونایی اعلام کرد و ادامه داد: نباید اجازه دهیم بیش از این دانش‌آموزان از مدرسه فاصله بگیرند چرا که در فضاهای آموزشی و پرورشی است که احساسات، عواطف و جریانات آموزشی رونق بیشتری می‌گیرد و دانش‌آموزان می‌توانند با الگوهای شایسته رفتاری و زندگی آشنایی پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از امروز دستورالعمل‌های جامع بهداشتی به کلیه نواحی و مناطق آموزش و پرورش و در روزهای آینده به مدارس ابلاغ خواهد شد تا در آستانه شروع سال تحصیلی با در نظر گرفتن این دستورالعمل بتوانیم شرایط مناسب تحصیل حضوری دانش‌آموزان را به تدریج در مدارس فراهم کنیم.

صاحب افزود: این تجهیزات و امکانات ارسالی به مدارس با اولویت مدارس کم برخوردار و حاشیه شهر در شهرستان‌های مختلف استان توزیع خواهد شد که انتظار می‌رود در سال تحصیلی جدید از این تجهیزات و امکانات به شکل مناسب و مطلوب استفاده شود.

 

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.