به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سمیه شاهی دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج در استان اردبیل گفت: تحریف فرستادگان الهی همواره در طول تاریخ و از طرق مختلف از جمله با ساخت فیلم های جذاب انجام می‌شود.

وی گفت:در این نوع فیلم‌های پربیننده، جذاب و پر از صحنه‌های مهیج تلاش می شود تا اخر الزمان مطابق دیدگاه های سازندگان فیلم تصویر سازی شود و اکثرا منجی در قامت یک انسان غربی و عموما آمریکایی نشان داده می شود و نیروهای شرور و شیطانی نیز اغلب شرقی و مسلمان هستند!

شاهی بیان کرد: فیلم سینمایی ” تبدیل شوندگان ۲ انتقام فالن یا انتقام شکست خوردگان” از قدرتمندترین فیلم های هالیودی بر علیه امام زمان است که به شکل بی رحمانه ای به تخریب و سیاه نمایی علیه حضرت مهدی(عج) و روز ظهور ایشان پرداخته است در این فیلم سینمایی پرخرج رباتهای شرور درصدند،رهبر بزرگ خود را که یک ربات باستانی اهریمنی فوق العاده خبیث است، بازگردانند.

وی افزود: در این فیلم به مخاطب القا می شود که این رهبر شیطانی رباتها قصد خونخواهی، انتقام، حمله و تصرف زمین را دارد واین رهبر نفر دوازدهمی ، اهل مکاشفه و دارای قدرتهای ماورائی است که کارهای ترسناکی انجام می دهد

وی اظهار داشت: در آخر این فیلم رهبر رباتهای شیطانی به زمین باز می گردد و قیام خود را آغاز می کند! و در هنگام قیام خود؛ پس از ورودش به زمین و حمله به ناوهای هواپیمابر آمریکایی و دیگر شهرهای جهان بیان می کند که : “من انتقام میگیرم ” و یک پیام جهانی به مردم جهان می دهد به نحوی که مردم سراسر کره زمین به طور همزمان صدا و تصویر او را می بینند و می شنوند و خود را معرفی و مردم جهان را تهدید می کند که اگر مطابق میل او عمل نکنند؛ دست به کشتار و قتل عام آنها می زند!

دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی گفت: این فیلم از جمله فیلم های آخرالزمانی هالیودی است که طی سه ،چهار دهه اخیر روی پرده نقره ای رفته و سعی دارد به مخاطب القا کند که منجی بشریت نه امام زمان (عج)بلکه فردی غیر از آن است.

شاهی بیان کرد: در این فیلم‌ها تصویرسازی به سمتی می رود که اشخاصی، سازمان‌ها یا اقوامی را به عنوان ناجی، منجی و نجات‌بخش معرفی و اشخاص، کشورها و اقوامی را متهم به عامل بحران و بحران‌سازی معرفی می‌کنند.

وی اظهار داشت: بالاخر دست آخر در همه این آثار می‌بینیم که کشتی امنی به وجود می‌آید، منجی‌ای فرا می‌رسد، جماعتی را که به عنوان نیروهای شر و شرور می‌شناسند، تنبیه می‌کند و دیگر بار سرزمین امن و مکان پر نعمت و پر آسایشی برای جماعت بزرگی از مغرب زمینیان فراهم می‌کند.

وی در پایان یادآور شد:  باید اذعان داشت که متاسفانه در حالی که همچنان غربیها و هالیود فیلم‌های جذاب و پرخرج زیادی با موضوع منجی برای تحریف مهدویت می‌سازند، ما هنوز هم فیلمی در مورد مهدویت نمی‌سازیم و تاسف بارتر اینکه به دلیل نداشتن سواد رسانه ای بارها این تصویرسازی‌های دروغین و فیلم های ضد امام زمان(عج) هالیود را مشاهده می‌کنیم بدون اینکه بیندیشیم چرا غربیها این نوع از فیلم ها را می‌سازند؟

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.