به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از سبلان ما ،همزمان با آغاز نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور، شخصیت‌ها و چهره‌های سیاسی مختلف با حضور در وزارت کشور، به منظور نامزدی در این دوره از انتخابات در تالار وزارت کشور حاضر شده و با ارائه مدارک اعلامی به صورت رسمی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کنند. گزارش زیر مهمترین چهره های ثبت نامی روز نخست و حواشی آن را مورد بررسی قرار داده و به روز رسانی خواهد شد.

 

۱۱:۰۵«سعید محمد» در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

«سعید محمد» فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

سعید محمد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: ما دنبال یک تحول همه جانبه هستیم و سعی می‌کنیم با مشارکت جوانان این تحول بزرگ را رقم بزنیم.

محمد گفت: جوان‌گرایی در سازوکارها و ساختارها باید انجام شود. رمز موفقیت ما تکیه بر مردم است.

وی افزود: من با داشتن یک برنامه مشخص به عرصه انتخابات آمدم و با دارا بودن یک تیم قوی و مجرب که قبل از انتخابات اعلام خواهم کرد، پا به عرصه گذاشتم.

۱۰:۴۰کدخدایی در جمع خبرنگاران: ثبت‌نام‌های بدون مدارک مدنظر شورای نگهبان اعتباری ندارد

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز (سه‌شنبه) و در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه انتخاباتی شورا گفت: طبق مصوبه‌ای که شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال شده ثبت‌نام‌هایی که فاقد مدارک باشد اعتباری ندارد و مورد بررسی قرار نمی‌گیرد و به نماینده شورای نگهبان سپرده‌ایم این‌ها را تحویل نگیرد.

کدخدایی گفت: به وزارت کشور گفته‌ایم بر اساس مصوبه مدارک را تحویل می‌گیریم. مدارک را باید وزارت کشور ضمیمه کند و مورد تأیید نماینده شورا نگهبان قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما اعلام کردیم اینکه وزارت کشور مطالب دیگری را دنبال می‌کند ما نمی‌توانیم مانع شویم.

 

۸:۴۰«محمدحسین نامی» در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

محمدحسین نامی وزیر اسبق ارتباطات با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه ۶۴ برنامه برای انتخابات پیش‌رو در نظر دارم، اظهار داشت: اعتقاد من این است تا زمانی که همه نامزدهای مورد نظر، مورد تأیید شورای نگهبان قرار نگرفتند نه باید ستاد بزنند و نه از اعضای کابینه نام ببرند.

نامی در پاسخ به این سوال که خود را عضو کدام جریان سیاسی می‌دانید، گفت: به صورت مستقل وارد انتخابات شدم اما به لحاظ فکری، اصولگرا هستم.

 

۸:۳۰اولین نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد

«وهاب عزیزی» دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی صبح امروز به محل ستاد انتخابات کشور رفت و برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.