به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، امروز پس از دوسال شرایط کرونایی خیل کثیری از اردبیلی‌ها در خیابانهای منتهی به مصلی اردبیل یک صدا فریاد حمایت از فلسطین سر دادند و روز قدس به یادماندنی را در تاریخ ثبت کردند.

“القدس لنا”، “مرگ بر اسرائیل”و “ما همه سرباز تواییم خامنه ای گوش به فرمان تواییم خامنه ای”،”تا آخر ایستاده ایم” و “مرگ بر آمریکا” از جمله شعار شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در ارذبیل بود.

به گزارش خبرنگار کلبه‌خبر،در راهپیمایی امروز همه نسل های انقلاب دوشادوش هم از آرمانهای قدس و فلسطین حمایت کردند.

حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده سابق ولی‌فقیه سخنران روز قدس اردبیل با اشاره به اینکه مبارزات فلسطینی ها اظهار داشت: چند سال قبل مردم فلسطین با دست خالی علیه صهیونیست‌های غاصب مبارزه می‌کردند، اما امروز غزه با حمایت جمهوری اسلامی ایران و درایت فرماندهان مبارزی همچون شهید سپهبد سردار سلیمانی مسلح شده و کرانه غربی نیز در حال مسلح شدن است.

وی افزود: دشمنان ساکن در سرزمین‌های اشغالی فلسطین می‌دانند که حکومت غاصب آنها دوامی ندارد و به همین علت در داخل سرزمین‌های اشغالی، گروه‌های شبه نظامی برای دفاع از خود شکل داده‌اند.

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به گذشت هفت سال از پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خصوص نابودی رژیم اسرائیل تا ۲۵ سال آینده اظهار کرد: ۱۸ سال از زمان پیش‌بینی رهبر انقلاب باقی مانده ولی امروز اتاق‌های فکر رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند که زمان سقوط زودتر از این تاریخ خواهد بود.

وی با هشدار به سران کشورهای مسلمان که دلگرم به حمایت آمریکا و رژیم اسرائیل هستند، گفت: سرنوشت کشورهای افغانستان و اوکراین را ببینید و عبرت بگیرید و دُم خود را به دُم رژیم اسرائیل در حال افول و سقوط گره نزنید.

وی افزود: مدافعان دروغین حقوق بشر بدانند که سقوط رژیم غاصب اسرائیل حتمی است و همه کسانی که در آواره شدن ملت مظلوم فلسطین سهیم بودند، بدانند که ملت فلسطین سرزمین اشغال شده خود را پس خواهد گرفت.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین شکست پیاپی رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه و جنگ ۲۲ روزه را مقدمه شکست نهایی این مولود جهان استکباری دانست و اضافه کرد: امروز به برکت حمایت جمهوری اسلامی ایران مردم فلسطین در غزه موشک می سازد و صهیونیست‌ها دیگر خواب آرام ندارند و نخواهند داشت.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بداند که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و توان موشکی خود آنقدر قدرتمند است که بتواند با موشک‌های نقطه زن خود کاخ سران این رژیم غاصب را با خاک یکسان کند.

سخنران روز قدس اردبیل با بیان اینکه امروز برای نابودی رژیم غاصب اسرائیل تنها قدرت حزب‌الله لبنان و تنها اقتدار ملت رشید فلسطین در غزه کافی است، گفت: حضور امروز مردم ایران در راهپیمایی روز قدس را به معنای شکست تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم در حمایت از آرمان‌های فلسطین و اسلام است، این حضور مردم در راهپیمایی روز قدس شکست دیگری را بر دشمنان تحمیل کرد و به یاری خدا، در جنگ اقتصادی نیز آنها را شکست خواهیم داد.

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: در نظم نوین جهانی که هم اکنون در حال شکل گیری است، جمهوری اسلامی سهمی اساسی خواهد داشت و اسرائیل سهمی نخواهد داشت و به همین علت، کشورهای منطقه اگر بقای خود را می خواهند، باید از دشمنان اسلام دوری کنند.

وی با اشاره به غصب بیش از ۹۷ درصد سرزمین فلسطین توسط اشغالگران صهیونیست گفت: هدف جهان استکباری نابودی اسلام و اضمحلال کشورهای اسلامی بود و به همین علت همه کشورهای غربی از شکل گیری رژیم اسرائیل در سرزمین‌های اسلامی حمایت کردند.

وی انقلاب اسلامی ایران را موجب شکل‌گیری محور مقاومت در برابر این زیاده‌خواهی و دسیسه دشمنان اسلام دانست و گفت: حمایت جدی از آرمان فلسطین با دایر شدن نخستین سفارت کشور فلسطین در تهران در اوایل انقلاب و نیز اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در اوایل انقلاب توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران آغاز شد.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.