به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از فردا، فروردین گذشته،صدای ناله های دلخراش زنی جوان، اهالی یک مجتمع مسکونی در منطقه الهیه مشهد را از خانه هایشان بیرون کشید. جیغ های وحشتناک و دلهره آور، ولوله ای عجیب در میان همسایگان به راه انداخته بود! در همین هنگام دختری ناشناس که لحظاتی قبل وارد مجتمع مسکونی شده بود، به آرامی و بدون جلب توجه  دیگران آن جا را ترک کرد!  ناله های زن جوان هر لحظه شدت می‌گرفت که همسایگان وارد واحد آپارتمانی شدند اما صحنه ای ترسناک، آن ها را در شوک فرو برد! دست و پاهای زن جوان بسته بود و آثار حکاکی با شیئی نوک تیز و برنده روی پیکر خون آلود او، خودنمایی می کرد.

 از سوی دیگر بخشی از پیکر این زن جوان با آب جوش سوزانده شده بود که حکایت از یک ماجرای وحشتناک داشت. به گزارش خراسان، طولی نکشید که با تماس همسایگان، نیروهای امدادی وارد محل شدند و زن جوان را به مرکز درمانی انتقال دادند. هنوز دقایقی از این ماجرای هولناک، سپری نشده بود که خودکشی یک زن نوجوان در نقطه دیگری از شهر، به این ماجرای تاسف بار گره خورد. این حادثه خودکشی هنگامی فاش شد که اهالی یک مجتمع مسکونی دیگر در مشهد، مرگ مشکوک تازه عروسی را به پلیس گزارش دادند. زمانی که نیروهای انتظامی به منزل مسکونی وارد شدند پیکر بی جان عروس نوجوان روی مبل قرار داشت و در اطراف او نیز تعدادی قرص و کپسول مصرف شده به چشم می خورد! ماموران انتظامی بلافاصله مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی دکتر حسن زرقانی در محل وقوع حادثه، بررسی های تخصصی در این باره آغاز شد. تحقیقات درباره چگونگی مرگ این زن نوجوان درحالی ماجرای خودکشی را فاش کرد که دست نوشته ای با  دستخط متوفی راز خیانت مرد هوسران را لو داد. تازه عروس نوجوان قبل از مرگ در برگه ای نوشته بود« به خاطر خیانت های مکرر همسرم شکایت دارم و می خواهم خودم را بکشم!»

 

این گونه بود که «م» همسر فراری تازه عروس تحت تعقیب قرار گرفت اما ردیابی ها نشان داد او به یکی از شهرهای خراسان شمالی گریخته است!

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.