به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از سبلان ما ، شادروان حاج خانم سالم سولا مادر گرامی شهید والامقام “حسن اصغریان سولا” اردبیل به رحمت ایزدی پیوست.

پیکر مطهر آن مادر صبور و فداکار روز چهارشنبه پنجم خرداد ۱۴۰۰ با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم قدرشناس، خانواده‌های گرانقدر شهدا، ایثارگران،فرماندهان و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مدیران و کارکنان ادارات، بنیاد و نهادها و خانواده اش با رعایت موازین بهداشتی در گلزار شهدای بهشت فاطمه جوار مزار فرزند برومند شهیدش به خاک سپرده می شود.

مجلس شب دفن و ترحیم آن عزیز سفر کرده به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و مراعات حال شهروندان برگزار نخواهد شد.

گفتنی است شهید گرانقدر حسن اصغریان سولا ۳۰ مرداد ۱۳۴۸ در اردبیل و خانواده ای مومن و متعهد به انقلاب اسلامی دیده به جهات گشود و  از طریق بسیج در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و در عملیات افتخار بیت المقدس ۲ شرکت و  اول بهمن ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی ماووت پس از دفاع دلیرانه از مهین اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل شد تا کشور و ملت ایران اسلامی برای همیشه در تاریخ با عزت و سربلند باشند.

شکر خدای را که توفیق یافتم در راه مبارزه حق علیه باطل شرکت کنم 

فرازی از وصیت نامه شهید گرانقدر حسن اصغریان سولا: شکر خدای را که توفیق یافتم در راه مبارزه حق علیه باطل شرکت کنم و آنچه را که دارم در طبق اخلاص نهاده تقدیم ایزد منان کنم و آنچه حسین علیه السلام و یارانش و تمام رزمندگان صدر اسلام پروانه وار دور آن می گشتند من هم آن را باز یابم ، یعنی شهادت .
به آشنایان بگویید که جان او هدیه ای برای امام امت خمینی بت شکن و در راه خداست .مرگ من در راه اسلام و قرآن شاید جوششی در جوانان به وجود آورد البته نه تنها مرگ من بلکه تمامی شهیدانی که در راه اهداف مقدس اسلام کشته شده اند.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.