به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، همزمان با ولادت امام حضرت امام حسن(ع) کریم اهل بیت و روز اکرام و تکریم خیرین مراسم جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرایم مالی غیر عمد و نیازمند با حضور رئیس کل دادگستری استان،دادستان مرکز استان ، استاندار اردبیل و جمعی از خیرین در محل زندان مرکزی اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در ابتدای این مراسم با تبریک سالروز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین، ضمن قدردانی از خیرین استان  و با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۰ دستگاه قضایی استان توانسته است رتبه اول کشوری را در کاهش جمعیت کیفری زندانهای را بدست آورد خاطر نشان کرد: مسلماً کسب  بخشی از این موفقیت مرهون اقدامات خداپسندانه خیرین است  که توانسته اند  با بذل و بخشش و اهدای کمک های مومنانه خود به ستاد دیه استان از برزو بسیاری از آسیب های اجتماعی پیگیری نمایند.

خدادادی نائب رئیس ستاد دیه استان هم در این جلسه با اعلام اینکه امروز ۱۵ نفر از زندانیان جرائم مالی  و نیازمند با مبلغ محکومیت دو میلیارد و دویست میلیون تومان از زندان های استان آزاد می شوند افزود: خوشبختانه در سال گذشته با کمک خیرین استان، گذشت شکات و نیز تلاش و کوشش مسئولان دستگاه قضایی استان ۴۶۰ نفر از زندانیان جرائم مالی و غیر عمد با مبلغ محکومیت  بیش از ۸۵ میلیارد تومان از زندان های استان آزاد شدند که از این مبلغ بیش از ۳۰ میلیارد تومان آن از طریق گذشت شکات حاصل شده است.

در این مراسم  و در کنار تجلیل از خیرین استان به پاس قدردانی از شکات در گذشتن از حق مسلم خود از تعدادی از آنان نیز  تجلیل بعمل آمد.

در پایان این مراسم رئیس کل دادگستری استان به همراه استاندار اردبیل از قسمت های مختلف زندان اردبیل به ویژه کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی بازدید کردند.

 

خبرنگار: بهرام محمد رضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.