به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سجاد انوشیروانی، صبح امروز در جمع خبرنگاران از تجلیل ۱۰ هیات ورزشی برتر استان اردبیل در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و گفت: با توجه به رتبه بندی هیات های ورزشی استان از طرف فدراسیون های ورزشی و با شرایط رتبه بندی امتیاز ملی و استانی، ۱۰ هیاتی که برتر انتخاب شدند در هفته تربیت بدنی و ورزش تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی روسا و اعضای هیات رئیسه هیاتهای ورزشی استان ها، افزود: در سال ۹۹ بیش از ۷۰ درصد هیات های ورزشی استان در رتبه بندی و ارزیابی فدراسیون ها نسبت به سالهای گذشته روند رو به رشدی را داشته اند و همراه و هم پا با اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل برای توسعه و ارتقاء ورزش استان تلاش کردند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت:‌ قدردانی و تجلیل از هیات های برتر قطعا درایجاد انگیزه برای پیشرفت روز به روز هیات های ورزشی استان موثر خواهد بود.

انوشیروانی تصریح کرد: لازم است هیات های ورزشی در سراسر استان با تمام توان و قوا در جهت پیشبرد اهداف هیات ها اقدامات لازم را انجام دهند و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از هیات های موفق و برتر حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

منبع :سبلان ما

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.