به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،کارگروه بانوان رسانه ای استان اردبیل ( رسبان)” زیر نظر انجمن بانوان رسانه ای کشور فعالیت خود را همزمان با ولادت حضرت علی (ع) آغاز کرد.
این کارگروه در راستای حقوق صنفی در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ افزایش مشارکت بانوان رسانه ای؛ کمک به ایجاد فضای همدلی؛ امنیت و آرامش برای بانوان رسانه ای اردبیل تشکیل شده است.

کلینیک رسانه ای رسبان به ریاست کارگروه بانوان سرکار خانم شهره ماهی صفت در حال ثبت می باشد؛ گروه رسانه ای رسبان با اهداف، بررسی مشکلات بانوان فعال رسانه،اعم از بانوان خبرنگار روزنامه‌نگار،نویسنده،تایپیست،ویراستار،طراح و صفحه آرا،کاریکاتوریست،عکاس و هر بانویی که به نوعی دست اندر کار فعالیت های رسانه ایی هستند شکل گرفته است.

این انجمن فارغ از هر خط مش سیاسی صرفا جهت دریافت و بررسی مشکلات بانوان توانمند فعال تشکیل شده تا با دسته بندی ، انعکاس و پیدا کردن آسان ترین راه برای رفع مشکلات و ارائه برنامه های مدون چشم اندازهای روشنی را برای آنان با همکاری مسئولین عالی رتبه کشوری رقم بزند.

🔴 این برنامه ها به صورت گروه بندی شده و برطبق دستورالعمل های منظم پیش خواهد رفت. جمع آوری مشکلات، اعم از مشکلات موجود در خصوص، تقاضای محور یا موانعی که عزیزان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یا شهرستان خود دارند.

بررسی مشکلات شخصی به صورت محرمانه که در فرم های خاص ثبت و رسیدگی خواهد شد. درخواست در خصوص کمبودها یا نیاز به آموزش های مورد نیاز. مثلاً ارتقا سطح آموزش با برگزاری دوره و گواهینامه و بهره مندی عادلانه از امور رفاهی اعم از ورزشی،پوست و زیبایی ؛ بهداشت بانوان،مهارت آموزی،تشکیل تیم های مختص بانوان و…… مشاوره های حقوقی و روانشناسی دوری از استرس کاری و تقسیم برابر امکانات رفاهی و یارانه ای و سبد غذا به همت استانها.

🌟🌟پیشنهادات

بدون شک حضور تک تک بانوان رسانه ای و ارائه مشکلات موجود در مسیر فعالیت بانوان رسانه استان با قلم توانمند و نگاه هوشمندانه میتواند در رسیدن به اهداف بلند مدت و چشم اندازهای روشن در راستای توانمند سازی بانوان فعال فرهنگی رسانه ایی کمک نماید.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.