به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نرخ دلار امروز در بازار ارز برای چهارمین روز متوالی کاهش یافت و به دنبال آن قیمت انواع سکه و طلا نیز در بازار داخل کاهشی بود.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز ۱۱۸ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته داشت و به ۱۰ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان رسید.
سکه طرح قدیم هم با ۹۶ هزار تومان افت حدود۱۰ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان فروخته شد.
نیم و ربع سکه در جریان معاملات امروز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ترتیب ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه یک گرمی به دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز هم با ادامه رشد و ۷.۵ دلار افزایش، ۱۸۱۵ دلار و ۲۹ سنت قیمت خورد.
هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران با ادامه روند نزولی سه روز گذشته افت ۶۷۰۰ تومانی داشت و به یک میلیون و ۴۷ هزار به فروش رفت. هر گرم طلای ۲۴ عیار هم با ۹ هزار تومان کاهش و از دست دادن کانال ۱.۴ میلیون تومانی به یک میلیون و ۳۹۶ هزار تومان رسید.
نرخ هر دلار آمریکا در بازار ارز با ادامه روند نزولی خود و کاهش ۱۸۴ تومانی به ۲۴ هزار و ۵۷۵ تومان و هر یورو هم با رشد ۴ تومانی، ۲۹ هزار و ۴۸۳ تومان به فروش رسید.
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.