به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز (دوشنبه) در بازار نزولی بودند، به طوری که قیمت سکه طرح جدید ۴۱ هزار تومان کاهش را ثبت کرد و نرخ دلار ۲۵۱ تومان ارزان‌تر شد؛ قیمت طلا هم با کاهش بیش از ۱۰ هزار تومانی در کانال ۱.۱ میلیون تومان دادوستد شد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز نسبت به دیروز ۴۱ هزار تومان کاهش یافت و ۱۲ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان به فروش رسید و قیمت سکه طرح قدیم هم ۱۴۹ هزار تومان کاهش داشت و به ۱۱ میلیون و ۶۴۶ هزار تومان رسید.

نیم و ربع سکه در جریان معاملات روز جاری با به ترتیب با ۷۰ و ۳۵ هزار تومان کاهش به ترتیب حدود ۶ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان است.

قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز با توجه به تعطیلات آخر هفته میلادی ۱۸۱۸ دلار و ۳ سنت است.

هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران با نسبت به روز گذشته کاهش ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومانی را ثبت کرد و به یک میلیون و ۱۸۶ هزار تومان رسید.

هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با کاهش ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومانی، یک میلیون و ۵۸۱ هزار تومان به فروش رفت.

قیمت‌ها در بازار ارز امروز کاهش یافت به طوری که نرخ هر دلار آمریکا به عنوان شاخص بازار ۲۵۱ تومان کاهش داشت و ۲۷ هزار و ۲۵۷ تومان فروخته شد.

هر اسکناس یورو هم با افت ۲۸۱ تومانی به ۳۱ هزار و ۲۸۰ تومان رسید.

 

انتهای پیام/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.