به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، اکبر بهنام جو در جلسه مبارزه با سرقت در محل فرماندهی انتظامی استان اردبیل، اظهار داشت: در کاهش وقوع جرم و افزایش کشفیات و دلایل این موارد با آسیب شناسی می تواند به پژوهش و مطالعات و پیشگیری کمک کند.

وی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان باید در صیانت و نگهداری از انوال خود و بیت المال تلاش کنند و در شناسایی سارقین نیز با عوامل انتظامی همکاری داشته باشند، افزود: خوشبختانه اردبیل در زمینه های سرقت و نرخ جرم بین استان ها رتبه ۳۱ کشوری را دارد و یکی از امن ترین استانهای کشور محسوب می شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه بیشتر سارقین در سطح استان با مواد مخدر آشنایی دارند، گفت: شهر اردبیل به جهت داشتن بیشترین نرخ جمعیتی در سطح استان بیشتر مشکلات و جرایم شهری را در استان به خود اختصاص داده و در بحث نزاع و سرقت به عنف در استان کاهش چشمگیری اعلام شده است.

بهنام جو با اشاره به اینکخه لازمه کاهش جرایم امکانات و توسعه است و اقتدار نیروی انتامی با تجهیز امکانات، افزایش می یابد، افزود: تفاهم نامه بسته شده و دستگاهها باید در این رابطه کمک کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در جلسات فرهنگ عمومی شهرستان ها از سال گذشته حضور می یابیم و این کار در سال جاری نیز ادامه دارد و در جهت فرهنگ سازی و انجام کارهای فرهنگی که منتج به نتیجه شود باید تصمیمات در شورای فرهنگ عمومی گرفته شود.

منبع: سبلان ما

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.