به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، فریبا محمدلو مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در جلسه ترویج کسب و کار خانگی بانوان گفت: بانوان کارآفرین و تولیدکننده با توجه به دلیل نبود بازار برای عرضه محصولات تولیدی خود با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: تلاش می شود با انعقاد تفاهم نامه هایی با دستگاههای مرتبط مشکل عرضه محصولات تولیدی بانوان کاهش یابد.

وی رشد خرید و فروش آنلاین را از جمله دلایل نبود بازار برای تولیدات مشاغل خانگی ذکر کرد و گفت: بانوان روستایی و کارآفرین به دلیل نداشتن آگاهی از بازارهای اینترنتی با همکاری دستگاههایی چون اداره پست می توانند محصولات خود را معرفی و یا به فروش برسانند.

محمد لو گفت: طرح الگوی اشتغال نوین و بازار یابی شبکه ای اقدامی است که با انعقاد تفاهم نامه با اداره پست اجرا و با تخفیف مناسب برای بانوان کارآفرین ، اقدام به معرفی تولیدات آنان در فضای مجازی و فروش آن می کند.

وی با اشاره به همکاری دستگاههای مختلف در راستای توسعه مشاغل خانگی در روستاها و شهرها ، ایجاد مشاغل خانگی و کار آفرینی برای بانوان سرپرست خانوار را گامی برای جلوگیری از مهاجرت دانست.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.