به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقه تکواندوی ناهید کیانی و کیمیا علیزاده با تمام حواشی ورزشی و سیاسی آن در فضای حقیقی و مجازی، با بازگشت تیم تکواندوی تیم ملی به ایران پایان پذیرفت؛ ولی این بازگشت نیز بدون حاشیه نبود.

محسن کیایی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری در اینستاگرام خود درحالی از عدم استقبال از ناهید کیانی در فرودگاه امام خمینی خبر داد که طبق تصاویر منتشر شده، در بازگشت تیم ملی تکواندو به ایران، اعضای کمیته ملی المپیک در فرودگاه حاضر بودند و به پیشواز ستارگان المپیکی ایران رفتند.

کیایی با انتشار تصویر ناهید کیانی نوشت: «امروز، تهران، فرودگاه امام خمینی(ره) سر صحنه فیلمبرداری بی‌گناه

این دختر که می‌بینید، به همراه خانواده‌اش یکی از قهرمان‌های المپیکی ماست. ناهید کیانی.

باورم نمی‌شد این کسی که انقدر غریبانه و تنها داره از فرودگاه خارج میشه، همون قهرمانیه که چند روز پیش تو المپیک برای ایران می‌جنگید. قهرمانی که رویاروییش با هموطنش کیمیا علیزاده انقدر حاشیه داشت، انقدر سیاسی شد و انقدر از یک مسابقه ورزش خارج شد که دیگه فقط یه مسابقه نبود و این وسط همه کیمیا رو دیدن و ناهید کیانی که تمام تلاشش رو برای رسیدن به المپیک کرده بود، کمتر دیده شد.

حالا هم در برگشت از المپیک هیچکس در کنارش نیست جز خانواده‌اش. همین بی‌مهری‌ها باعث رفتن خیلی از قهرمان‌های ما شد. باید مراقب امثال کیمیاها و کیانی‌ها بود. این همه غریب و تنها بودن برای یک قهرمان انصاف نیست. اون گلم تو دستش می‌بینید، گروه ما بهش داده، نه فدراسیون و نه هیچکس دیگه.»

همه این حواشی و قضاوت عجولانه این بازیگر و گروه فیلمبرداری آن سریال که حتی به زعم خود که ورزشکار ایرانی در غربت به ایران آمده و برای او گل تهیه کرده اند، می توانستند با سوال کردن از ناهید کیانی که آیا کسی به استقبال شما آمده یا نه به قضاوت درست تری برسند. نمونه این دست قضاوت ها بارها و بارها توسط هنرمندان در شرایط و اتفاقات مختلف سیاسی و اجتماعی اتفاق افتاده که گاها منجر به پشیمانی و عذرخواهی آنها از مردم شده است.

برخلاف این قضاوت، اتفاقا عده ای هم سوال می کردند مگر تکواندوی ایران موفقیتی کسب کرده که کمیته ملی المپیک به استقبال آنها آمده است؟ کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش گفته است؛ وظیفه آنهاست از ورزشکاران حتی اگر شکست خورده باشند حمایت کنند.

انتهای پیام/

  • ق
  • ق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.