به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در حاشیه این نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه دهه کرامت با همکاری شهرداری اردبیل، دستگاه‌های فرهنگی، موسسات و کانون‌های فرهنگی و مذهبی استان برپا شده است، افزود: این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۱۰ تیرماه مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) دایر خواهد بود.
پروانه رضاقلیزاده با اشاره به اینکه در این نمایشگاه فرهنگی که با هدف ترویج فرهنگ رضوی در حال برگزاری است، انواع خدمات فرهنگی و کتابخوانی به مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان ارائه می‌شود، افزود: معرفی بخش‌های مختلف جشنواره رضوی، قصه‌گویی و کتابخوانی برای کودکان، برگزاری مسابقات نقاشی، اجرای طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نشست‌های جمع‌خوانی و نقد و بررسی کتاب با حضورعلاقه‌مندان به کتاب از برنامه‌های غرفه متعلق به کتابخانه‌های عمومی استان است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از اهالی فرهنگ دوست اردبیل خواست از این نمایشگاه بازدید کرده و از خدمات فرهنگی آن بهره‌مند شوند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.