به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، وحیده شیرمحمدپور  دبیر جشنواره “گوهر فاطمی” استان اردبیل گفت: جشنواره ملی گوهر با هدف تبلیغ، گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در رده های مختلف سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره به منظور ایجاد شرایط رقابت، شناسایی و معرفی استعدادها و توانایی آحاد جامعه مخاطب اعم از زنان و مردان، که در حوزه عفاف و حجاب به شکل کاربردی و میدانی فعالیت می کنند، انجام می شود.

دبیر جشنواره گوهر فاطمی استان اردبیل هدف از جشنواره را تبلیغ، نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه الگوی شایسته به جامعه مخاطب بر ارزش ها و آموزه های اسلامی، ملی و انقلابی برشمرد و گفت: کارکنان پایور، همسران، فرزندان و سربازان و بسیجیان فعال استان می توانند در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کنند.

شیرمحمدپور با اشاره به اینکه عناوین آثار شامل، فیلم کوتاه، عکس، دلنوشته، نقاشی و شعر می باشد، خاطر نشان کرد: محورهای آثار تولیدی می تواند در یکی از زمینه های، عفاف حجاب جهادگری و ایثار، عفاف حجاب فرهنگ و هنر، عفاف حجاب دانش و پژوهش و عفاف حجاب خلاقیت  و نوآوری باشد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا ۲۰ آذر ما به دبیرخانه جشنواره یا مرکز فرهنگی خانواده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ارسال کنند.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.