به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، اباصلت ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل  در جمع خبرنگاران به برنامه های دهه ولایت اشاره کرد و گفت:  در راستای انجام فعالیت های فرهنگی شهرداری اردبیل بمناسبت دهه ولایت(از عیدقربان تا عید غدیر خم) و گرامیداشت هفته اردبیل، جشن بزرگ مردمی در شب عید غدیرخم در پیاده راه عالی قاپو همراه با نورافشانی آسمان اردبیل برگزار خواهدشد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل همچنین به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی،گردشکری،هنری بمناسبت هفته اردبیل اشاره کرد وگفت: کارگاههای اردبیل شناسی، تورهای اردبیل گردی،برپایی نمایشگاههای فرهنگی در موزه شهرداری، نشست های تخصصی باحضور اساتید دانشگاهی،مراسم نقالی با موضوع صفویه، بازدید مخاطبان فرهنگسراهای شهرداری از موزه عمارت شهرداری اردبیل و تولید پادکستهای و کلیپهای ویژه اردبیل از جمله برنامه های شهرداری اردبیل در هفته اردبیل است.

ابراهیمی به برنامه های هفته حجاب نیز اشاره کرد و گفت: مشارکت در برگزاری جشنواره وقارلی قیزلا، برپایی‌نمایشگاه عکس با موضوع عفاف و حجاب در فرهنگسراها، کرسی های آزاد اندیشی، خوانش کتاب های متناسب با حجاب و عفاف، کارگاههای فرهنگی و برنامه های مختلف در شورابیل از جمله ویژه برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری در هفته عفاف و حجاب است.

وی افزود: ما نیز در راستای توسعه و گسترش این فرهنگ با ایفای نقش فرهنگسراهای شهرداری وظیفه خود را در این راستا انجام خواهیم داد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.