به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، زهره محمدی، کارشناس رسانه گفت: متاسفانه نگاه حجاب استایل ها به زن، نگاه تجاری است و این باعث ترویج بی حجابی و بی حیایی در سایه کسب درآمد در جامعه شده است.

وی ادامه داد: اینستاگرام پرچمدار این موضوع است و تمام توان و پتانسیل خود را به کار گرفته تا با ترویج بی حیایی و لایک بیشتر کامنت های حجاب استایل ها، مردم را به سمت آن ها سوق دهد.

محمدی افزود: دشمن از فقر سواد رسانه ای مردم سوء استفاده کرده و با فریب کسب درآمد، هر فرهنگ و خرده فرهنگی را به خورد مخاطب می دهد.

این کارشناس با بیان اینکه این خرده فرهنگ ها در کف جامعه نیز دیده می شود، تصریح کرد: فضای مجازی حقیقی تر از فضای واقعی شده است و امروز حجاب استایل ها تبلیغ می کنند به کسری از ثانیه آن مد را در ویترین مغازه ها می بینیم.

وی گفت: مردم فریب حربه های رسانه ای حجاب استایل ها را نخورند و هوشمندانه در این فضا زیست کنند.

محمدی ادامه داد: اگر امروز مواظب نگاه تجاری به مقام زن نباشیم در آینده نمی توانیم جلوی این فرهنگ اشتباه را بگیریم.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: مخاطبان، خود را به دانش سواد رسانه مجهز کنید و سپس در فضای ولنگار مجازی فعالیت کنید زیرا دشمن از این فقر سواد رسانه ای در جهت تضعیف ارزش ها استفاده کرده و شاهد آسیب های آن در جامعه هستیم.

منبع:  شبکه اطلاع رسانی راه دانا

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.