به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سیدحامد عاملی در نشست با رئیس بنیاد ۱۵ خرداد اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد با اجرای طرح‌های حمایتی از جمله لبخند مادر و طرح حمایت از چندقلوها در قالب جوانی جمعیت، می‌تواند حمایت‌هایی را در خصوص تغذیه و مکمل‌های دارویی مادران باردار خانواده‌های محروم عملیاتی کند.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام‌گرفته از سوی بنیاد ۱۵ خرداد و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان اردبیل، افزود: احداث خوابگاه دانشجویان متأهل دارای اهمیت بوده و لازم است عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های درمان ناباروری و نیازمندی برخی خانواده‌ها به تجهیزات درمانی از جمله سمعک، حمایت‌های بنیاد ۱۵ خرداد در این راستا نیز مورد انتظار است.

ارائه کالا و خدمات به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیش‌تر در دستور کار است

حمیدرضا علیان‌زادگان، رئیس بنیاد ۱۵ خرداد نیز در این نشست از اجرای طرح‌های مختلف در حمایت از جوانی جمعیت خبر داد و گفت: ارائه کالا و خدمات به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیش‌تر از جمله اقداماتی است که با راه‌اندازی فروشگاه ویژه این اقدام در همه استان‌ها پیگیری می‌شود و در چند استان نیز دایر شده است.

وی ادامه داد: ساختمان‌های بنیاد ۱۵ خرداد در سراسر کشور به فروشگاه ارائه کالا و خدمات به این جامعه هدف انتخاب شده که در استان اردبیل نیز خواستار اختصاص مکانی برای این امر هستیم.

عملیات اجرایی احداث خوابگاه دانشجویان متأهل آغاز می‌شود

رئیس بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به حمایت‌های غذایی و درمانی از مادران باردار خانواده‌های محروم، از انتخاب استان اردبیل به‌عنوان مقصد بعدی اجرای این طرح خبر داد.

علیان‌زادگان با بیان این‌که اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله احداث خوابگاه دانشجویان متأهل نیز از سوی این بنیاد عملیاتی می‌شود، گفت: احداث این خوابگاه بر اساس هماهنگی‌های انجام‌گرفته در راستای طرح جوانی جمعیت آغاز می‌شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل

انتهای پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.