به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، علی ملااحمدی، مدیرکل؛ اسماعیل زاده، معاون برنامه ریزی و توسعه و مصطفایی، معاون فنی صدا و سیمای مرکز اردبیل با قاسم محمدی، مدیرعامل؛ حسن نظیفی، رئیس هیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری و کیکاوس پوراصغر، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: این بنگاه اقتصادی با گستره فعالیت های تولیدی در زمینه های مختلف زراعی، باغی، دامی و صنعتی همچون جزیره ای ناشناخته در کشور بوده که برنامه ای جامع برای این امر توسط امور روابط عمومی و بین الملل شرکت ترسیم شده است. همکاری سازمان صدا و سیما خصوصاً مرکز اردبیل در زمینه انعکاس فعالیت های شرکت تنگاتنگ بوده و قابل تحسین است.

✅ وی افزود: در صورتیکه خروجی عملکرد و کارنامه یک سازمان مطلوب باشد، ارائه اخبار آن مجموعه در رسانه ها اعم از صدا و سیما، مطبوعات، خبرگزاری ها و فضای مجازی بدلیل کارکرد مثبت آن با استقبال مخاطب مواجه شده و ما نیز نهایت سعی و تلاش خویش را بکار می بندیم تا عملکرد ما بیانگر فعالیت های انجام گرفته باشد. در حال حاضر تکمیل زنجیره ارزش، در حال احیا بوده و با راه اندازی بسته بندی ۹۰۰ گرمی شکر و دستگاه پرکنی روغن زیتون و برنامه ریزی برای راه اندازی خط تولید روغن زرد

و ماست موسیر ارزش افزوده قابل توجهی نصیب شرکت خواهد شد. کارگروه های تخصصی زیادی برای چابک سازی بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل تشکیل یافته و در حوزه برندینگ محصولات تولیدی اقداماتی جهت عرضه در فروشگاه های زنجیره ای که بزودی راه اندازی خواهد شد، صورت خواهد پذیرفت و با برند مغانه در داخل و برند مالیکو برای صادرات در خارج عرضه خواهد شد.

✅ محمدی چنین بیان کرد: در بحث علمی و تکنولوژی نظام جامع شرکت در حال تدوین بوده و با برخی کشورهای خارجی من جمله جمهوری های آذربایجان، فرانسه و صربستان ارتباط کشاورزی و علمی داریم و تفاهمنامه های همکاری نیز با دو کشور اخیرالذکر تنظیم و منعقد شده است تا این مجتمع عظیم اقتصادی بعنوان کارآفرین و نهاد ملی در برنامه های استانی و کشوری مطرح شود.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: مذاکراتی برای ایجاد دفتر گمرک و راه اندازی گمرک شرکت انجام شده است و در صورت به ثمر رسیدن این امر نیازی به ترخیص کالا از گمرکات نخواهد بود و این کار مستقیماً در خود شرکت مغان انجام خواهد شد.

✅ وی بیان داشت: ۱۲۰۰ هکتار پروژه آبیاری زیرسطحی در بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل عملیاتی خواهد شد که ۱۰۰۰ هکتار آن با هزینه دولت بصورت بلاعوض و رایگان صورت خواهد پذیرفت و ۲۰۰ هکتار آن از محل منابع داخلی شرکت تامین هزینه خواهد گردید. آبیاری زیرسطحی بروزترین یافته علمی در این حوزه بوده و ضمن ارتقای بهره وری آب در افزایش راندمان محصولات نیز موثر است که امسال به میزان ۱۰۰ هکتار از پروژه مزبور بعنوان پایلوت در دستور کار قرار دارد.

✅ حسن نظیفی، رئیس هیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری شرکت اظهار نمود: شرکت مغان بعد از ابطال واگذاری همکاری های خوبی با صدا و سیما داشته که این تعاملات دوسویه بوده و موثر واقع شده است. روند این بنگاه عظیم ملی رو به توسعه بوده و با توجه به ظرفیت های قابل توجه مدیرعامل شرکت در سطح ملی، حضور ایشان در آن فرصت و غنیمتی باارزش است.

✅ علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: شرکت کشت و صنعت مغان برند کشاورزی، دامی، باغی و صنعتی بوده و با حضور مدیرعامل که از چهره های موفق استانی در سطح کشوری با ارتباطات وسیع و گسترده می باشد، مطمئناً شاهد اجرای برنامه های تحول آفرین برای رشد و بالندگی شرکت خواهیم بود.

✅ وی اضافه نمود: شرکت مغان پیشران تولید بوده و خبرهای خوبی از آن به گوش می رسد که برای مردم منطقه و استان امیدآفرین است. اطلاع رسانی فعالیت های رو به توسعه این بنگاه عظیم ملّی با توجه به افزایش راندمان تولید از ضروریات بوده و از اولویت های صدا و سیمای مرکز اردبیل می باشد.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.