به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سید حامد عاملی استاندار اردبیل در مراسم گلریزان آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد اظهار کرد: وضعیت شاخص های اقتصادی استان اردبیل مناسب نیست که برای بهبود این وضعیت نیازمند اقدامات تحولی در زمینه اقتصادی هستیم و با توجه به عواقبی که فقر اقتصادی در جامعه و خانواده ها به دنبال دارد، باید برای رهایی از عواقب، اقدامات تحولی و افزایش تولید را به صورت جدی و با اهتمام ویژه پیگیری کنیم .

وی بیان داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید، برنامه ای برای رونق تولید و اقتصاد استان اردبیل تدوین شده که با همراهی مردم و مسئولان در اجرای این برنامه ، امید می رود تا ۳ سال آینده استانداردهای معیشتی مردم ارتقا یابد.

وی افزود: استان اردبیل در زمینه های مختلف کشاورزی،صنعت، گردشگری و تجارت ظرفیت های بالایی دارد که استفاده بهینه از آنها جهت بهبود وضعیت اقتصادی استان استفاده نشده است.که باید با همکاری در استفاده از این ظرفیت ها و ایجاد تتحول اقتصادی، برای بهبود زندگی مردم و کاهش مشکلات نسل آینده اقدام کنیم .

وی در ادامه بیان داشت: تلاش برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی نمونه بارز حمایت از بالندگی جامعه بوده و تلاش های خیرین و متولیان برای آزاد سازی زندانیان ،اقداماتی ارزشمند و معامله با خداوند و ائمه اطهار است.

 

خبرنگار: بهرام محمد رضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.