به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، کریم الله محبوبی رئیس ستاد دیه استان اردبیل گفت: کل محکومیت افراد آزاد شده از زندان‌های استان اردبیل بیش از ۲۰ میلیارد و ۱۷ میلیون تومان بوده که ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن با کمک ستاد دیه و خیرین تأمین شده است.

او بیان کرد: مابقی این مبلغ نیز از محل تسهیلات بانکی تأمین شده تا شاهد آزادی ۲۰۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان باشیم.

رئیس ستاد دیه استان اردبیل افزود: در سال گذشته و در مناسبت‌های مختلف از جشن گلریزان ماه رمضان گرفته تا نیمه شعبان و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی سعی کردیم در شهرستان‌های مختلف کمک‌های مردمی و خیرخواهانه اهالی استان را جمع‌آوری کنیم.

محبوبی گفت: در مجموع ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن‌های برگزار شده شهرستان‌های مختلف جمع‌آوری شد تا با همراهی ستاد دیه زمینه و بستر آزادی زندانیان فراهم آید.

او ادامه داد: امسال نیز تلاش می‌کنیم از همین ابتدای سال با برنامه‌ریزی و اولویت بندی که انجام شده در مناسبت‌های مختلف به ویژه ماه مبارک رمضان زمینه آزادی ده‌ها نفر را در استان اردبیل مهیا کنیم.

رئیس ستاد دیه استان اردبیل رویکرد ستاد دیه را رویکرد مردمی و جلب کمک‌های خیرخواهانه اعلام و تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا با محوریت مساجد، محلات و جمع‌آوری کمک‌های مردمی آزادسازی زندانیان را رقم بزنیم تا این محکومان به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.