به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حاتم رسولی فعال فرهنگی و اجتماعی اردبیل در یادداشت خود به جهاد تبیین پرداخت و نوشت: بی شک می‌توان گفت نگاه ژرف و عمیق به دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و بیان آن به شیوه‌ای که مخاطب بتواند با زوایای مختلف و ظریف آن آشنا شود، تنها از طریق استفاده مناسب از زبان هنر است.

هنرمندان بسیجی، مانند آحاد بسیجیان در راستای تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری دست به خلق آثار هنری می‌زنند. پس از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم حرکت به سمت جهاد تببین، برای اهالی هنر به ویژه هنرمندان بسیجی فرصتی مغتنم فراهم شده تا بار دیگر توان، استعداد و ظرفیت هنری خود را مورد کاوش قرار داده و برنامه ریزی مناسب برای استفاده حداکثری از این ظرفیت را برای موضوع جهاد تبیین به کار بندند.

حمایت از هنرمندان بسیجی در راستای توانمندسازی آنان، تولید آثار هنری و تلاش برای رساندن آثار تولیدی به دست مخاطب برای تقویت جبهه فرهنگی و هنری انقلاب و به ثمر نشستن جهاد تبیین با زبان هنر، ضروری و لازم است.

این اتفاق مبارک؛ یعنی تولید و عرضه آثار متنوع هنری، ضمن آشنا ساختن آحاد جامعه به ویژه جوانان میهن‌مان با دست‌آوردهای مختلف انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، فنی، سیاسی، اجتماعی، بین المللی و..‌. موجب بازشناسی توانایی‌ها و استعدادهای گوناگون و بسیار ارزشمند مردم می‌شود و این امر سبب ارتقای اعتماد به نفس ملی شده و باعث ایجاد تحرک بیشتر و حرکت به سمت دست یافتن به قله‌های بلند پیشرفت و آبادانی می‌گردد.

زبان برّا، شیوا، رسا و بلیغ هنر می‌تواند حرکت عظیم ملت در برهه‌های مختلف و عبور از گردنه‌های سخت را به نمایش گذاشته و پیروزی مردم فهیم ایران بر کلیه توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان میهن عزیزمان را به تصویر بکشد.

حضور جهادی بسیجیان هنرمند در عرصه جهاد تبیین و حمایت‌های مسئولان در این خصوص، زمینه‌ساز تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شده و دلگرمی و شور و نشاط هرچه بیشتر اجتماعی بین مردم را در پی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.