به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مدیر واحد فراهم آوری بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا شیراز گفت: اعضای بدن عروس اهل روستای امامزاده سیدحسین به سه بیمار نیازمند عضو اهدا شد.

سیاوش غلامی گفت: اعضای بدن این بانوی جوان که در حادثه تیراندازی در مراسم عروسی خود، دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند اهدا شد.

او گفت: مرحومه پس از انجام مراحل تایید مرگ مغزی و با فداکاری و رضایت خانواده ایشان در بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا صدرای شیراز تحت عمل جراحی و جداسازی اعضا قرار گرفت.

غلامی گفت: کبد وی به یک خانم ۳۱ ساله اهل گیلانغرب استان کرمانشاه، یک کلیه وی به یک جوان ۲۳ ساله اهل ایذه خوزستان و یک کلیه دیگر نیز به یک جوان ۲۹ ساله اهل سیاخ دارنگون استان فارس اهدا شد.

او گفت: تیم پیوند اعضا بیمارستان ابوعلی سینا قدردان تصمیم فداکارانه و انسانی خانواده اهدا کننده عضو که در شرایط روحی بسیار سخت گرفته شد هستند.

در تیراندازی شامگاه سه‌شنبه ۲۱ تیرماه امسال در یکی از تالار‌های عروسی شهرستان فیروزآباد که بنا بر رسم غلط و به قصد شادی انجام شد دو نفر مجروح شدند و عروس نیز دچار مرگ مغزی شد.

انتهای پیام/م

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.