به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، امید کوثری‌فر با تاکید بر ضرورت زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا و اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: تبیین شعار اربعین ۱۴۰۱ با فراخوان مقاله پژوهشی و ترویجی برگزار خواهد شد .
وی توضیح داد: با توجه به انتخاب شعار (انا من حسین) به عنوان شعار اربعینی امسال و به منظور بهره گیری از اندیشه و ظرفیت ارزنده صاحبان قلم و اندیشمندان در ترویج گفتمان اربعینی، این فراخوان با هدف گسترش فرهنگ حسینی و عاشورایی و به همت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین با تاکید بر بهره گیری مضاعف از بستر فضای مجازی در بازنشر فرهنگی-آموزشی فرهنگ عاشورایی و اربعین ادامه داد: علاقمندان می توانند برای شرکت در این فراخوان، مقالات خود را برابر شرایط مندرج در بروشور مربوطه به دبیرخانه محل برگزاری و از طریق سایت arbaeenconf.ir ارسال کنند.

کوثری فر اضافه کرد: بدون تردید با این فراخوان فرصتی مناسب ترویج گفتمان حسینی بیش از پیش مهیا خواهد شد و امید است این فرصت را غنیمت شماریم و سفینه نجات الهی را قدر بدانیم.
وی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۴  ماه صفر برابر با ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ خواهد بود و به آثار برتر نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد .

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.