به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،حامد رضایی در همایش روز روانشناس در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اظهار کرد: یکی از خدمات رایگان بهزیستی برای عموم مردم، خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ است که همه روزه از ساعت هشت تا ۱۲ در خدمت مردم است.
وی افزود: خدمات مشاوره‌ای شامل مشاوره‌های تحصیلی، خانوادگی، ازدواج، افسردگی، کودک و نوجوان، فرزند پروری و نظایر آن است که در طول سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۴ هزار و ۶۰۰ مورد مشاوره تلفنی ارائه شده است.
رضایی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۶ هزار و ۶۰۰ مورد مشاوره در مراکز مختلف زیرپوشش بهزیستی استان اردبیل ارائه شده، گفت: به صورت سه ماه یکبار، تمام مراجعات پایش می‌شوند و نظارت‌های لازم جهت ثبت و ضبط نوع فعالیت‌ها انجام و کمک‌های لازم برای ارائه به خانواده‌ها پیگیری می‌شود.
مدیرکل بهزیستی اردبیل ادامه داد: بهزیستی علاوه بر ارائه خدمات به جامعه زیرپوشش، وظایف مهمی در قبال عموم مردم جامعه دارد و اگر مداخله در بحران و کمک به خانواده‌ای مورد نیاز باشد، حوزه اورژانس اجتماعی وارد عمل می‌شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.