به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  متن اطلاعیه شماره ۲ ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) به شرح زیر است:

« انا من حسین »

به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت(علیهم السلام) می‌رساند با توجه به درخواست های واصله به ستاد مرکزی اربعین پیرامون تمدید مهلت پیش ثبت نام برای امکان شرکت در  این مراسم معنوی، آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای مدنظر قرار گرفتن توسط تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی(ع) بدین شرح اعلام می شود :

  1. مهلت پیش ثبت نام برای زوار اربعین تا تاریخ دهم ماه محرم مصادف با ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ (روز عاشورا) با رعایت سایر الزامات ابلاغی قبلی اعم از بهداشتی ، امنیتی ، بیمه ای و… در آدرس Samah.haj.ir (سامانه سماح – سازمان حج و زیارت) تمدید می شود .
  2. با توجه به حذف ویزا برای سفر زیارتی اربعین ، ثبت نام در سامانه سماح برای تمامی زوار اربعین الزامی بوده و در حکم روادید تلقی می شود .
  3. صرفاً کسانی می توانند عازم سفر اربعین سالجاری شوند که دارای کارت واکسیناسیون معتبر بوده و حداقل ۲ دُز واکسن و در صورت گذشت ۶ ماه از دز دوم، دز یادآور را نیز تزریق کرده باشند.
  4. با توجه به اتصال سامانه سماح به سامانه های « وزارت بهداشت و ایران من و … » موضوع احراز واکسیناسیون و سایر شرایط و ملاحظات بهداشتی و … مورد بررسی و راستی آزمایی قرار خواهد گرفت و افراد غیر واجد شرایط از فهرست نهایی زائرین حذف خواهند شد .
  5. پیش ثبت نام موصوف به هیچ وجه ثبت نام قطعی زوار اربعین تلقی نخواهد شد .

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.