به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، بهروز ندایی در حاشیه برگزاری یادواره۱۷هزار شهیده زن در ایران گفت: این یادواره با هماهنگی و تلاش معاونت رییس جمهوری در انور بانوان و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وی با بیان اینکه شهدای زن متعلق به کل کشور است افزود: قبل از این کنگره در استان اردبیل نیز یادواره شهدای زن با تلاش دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار و از خانواده های این عزیزان تجلیل شد.

ندایی ادامه داد: این یادواره باعث شد که به موضوع شهدای زن و شناسایی و معرفی این از جان گذشتگان بیشتر پرداخت شود و در هر شهر حداقل یک خیابان به نام یک شهیده زن نام گذاری شود.

وی تصریح کرد: در این ایام رونمایی از تندیس شهدا و دیدار با خانواده ها و تجلیل از این عزیزان جز برنامه ها بوده است.

معاون سیاسی استاندار اردبیل گفت:نقش زنان در تربیت فرزندان این مرز و بوم و حتی جوانانی که برای دفاع از کیان و تمامیت ارضی شهید شدند بیشتر از مردان است و از دامن زن این مردان به خدا رسیدند.

او اظهار امیدواری کرد این یادواره ها می تواند سالیان سال تداوم داشته باشد و نقش و جایگاه زنان در جامعه به معنای واقعی تعریف و تبین شود.

بهروز ندایی افزود:با معرفی شهدای زن در جامعه به نقش این عزیزان پیروری انقلاب و جنگ تحمیلی بیشتر آشنا شویم و همچنین جامعه سالم در گرو زنان شجاع و سالم امکان پذیر است که این امر مهم در ایران اسلامی جایگاه ویژه ای دارد.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.