نمایشگاه آسیب های اجتماعی با موضوع مواد مخدر در پل معلق مشگین شهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، محمد جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مشگین شهر در گفتگو با  سبلان ما ، از راه اندازی نمایشگاه پوستر کاهش آسیب های اجتماعی با موضوع مبارزه با مواد مخدر  در محوطه گردشگری پل معلق شهرستان  مشگین  خبرداد و گفت: این نمایشگاه  با هدف پیشگیری و اگاه سازی اثرات منفی مصرف مواد مخدر به خانواده ها و نوجوانان و جوانان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از جوانان به علت احساس درماندگی، ناکامی، عدم کفایت و همینطور برای رهایی از تنهایی و فشار روانی معتاد می‌شوند گفت: رهایی از این نوع اعتیاد به سادگی میسر نیست.

جعفری به فرزندان طلاق نیز اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از فرزندان طلاق به عنوان کسانی که از تربیت صحیحی برخوردار نیستند به شکل قابل توجهی مستعد گرفتار شدن در دام اعتیاد به مواد مخدر هستند بنابراین فرهنگ سازی و آگاه سازی در این زمینه وظیفه همه نهادهای فرهنگی است.

وی به اهمیت زبان هنر در تبیین مسئله و ماندگاری آن در ذهن مردم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هنر بهترین زبان برای انتقال مفاهیم به همه سنین و همه اقشار جامعه است، گفت: از این رو تلاش کردیم تا با راه اندازی نمایشگاه های هنری همچون عکس، پوستر و هنرهای تجسمی در زمینه کاهش آسیب های اجتمعاعی در شهرستان مشگین شهر قدم های مثمر ثمری برداریم.

منبع سبلان ما

انتهای پیام/

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.