به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از کمیته ملی المپیک، در پی حذف هندبال بانوان ایران از حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و اعتراض کتبی کمیته ملی المپیک و پیگیریهای سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به این بازی‌ها، هندبال بانوان ایران هم به رشته های اعزامی اضافه شد.

اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی که در حال حاضر در قونیه بسر می برد، ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: پس از حذف هندبال بانوان ایران از حضور در بازیهای همبستگی که بر اساس رنکینگ از سوی مسئولین برگزاری بازیها اعلام شده بود این تصمیم با اعتراض ایران مواجه شد و به همین منظور به صورت کتبی اعتراض خود را اعلام و به شخصه پیگیر این موضوع بودم.

وی ادامه داد:به همین منظور در  نشستی که امروز با حضور سرپرستان کاروان ها در قونیه در حال برگزاری است پیگیر این موضوع بودم که در نهایت با توجه به نامه نگاری رسمی و اعتراض و صحبتهایی که بنده با مسئولین برگزاری رقابتها داشتم این موضوع با موافقت مسئولان برگزاری رقابتها قرار گرفت.

وی در خاتمه گفت:بدین ترتیب هندبال بانوان ایران نیز به رشته های اعزامی کشور مان اضافه و در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی قونیه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.