به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  حجت الاسلام جواد میرزایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، ریاکاری را یکی از موانع رسیدن انسان به تقوای الهی دانست و اظهار کرد: ریاست طلبی، شهرت طلبی و جاه طلبی جز افعالی است که حتی اعمال و کارهای نیک و پسندیده انسان را تباه و نابود می‌سازد و انسان را از مقام اخلاص دور می‌کند و میان عبد و معبود حائل ایجاد نموده و مایه خسران فرد می‌شود.

وی با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت روز دختر را بهترین فرصت برای معرفی ویژگی‌های شخصیتی و مکتبی حضرت معصومه (س) عنوان و خاطرنشان کرد: الگوی دختران ما باید حضرت فاطمه معصومه (س) باشد و هویت دخترانه آنان باید منبعث از خصوصیات رفتاری آن حضرت باشد.

خطیب موقت جمعه بیله سوار در ادامه فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر در عملیات بیت المقدس که روز ایثار، مقاومت و پیروزی نامگذاری شده است را تبریک گفت و افزود: سوم خرداد یادآور آزادی جاودانه خونین شهر از چنگال رژیم بعثی عراق و سند مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان بود.

میرزایی تصریح کرد: دفاع مقدس بهترین تئوری در معرفی ایدئولوژی مقاومت در برابر تسلیم در مقابل زورگویی‌های بیگانگان است که الان به عنوان برترین الگو در کشورهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که خواستار ایستادگی در مقابل استعمارگران غربی هستند و می‌خواهند بر پای ملت و کشور خود بایستند و از تمامیت عرضی خود حفظ و حراست کنند.

وی با تشریح و تبیین فلسفه نامگذاری شعار امسال به نام سال «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: تنها راه نجات کشور در بحث اقتصاد اتکا به توان داخلی و افزایش تولیدات بومی است و با همین کار مسئله اشتغال هم برای همیشه از کشور ریشه کن می‌شود و بسیاری از معضلات کشور حل خواهد شد.

امام جمعه موقت بیله سوار بها دادن و سپردن زمام بخشی از امور اجرایی کشور به جوانان در راستای تولید و اشتغال را خواستار شد و تصریح کرد: نخبگان و فارغ التحصیلان بسیاری در کشور حضور دارند که استفاده از توانمندی و ظرفیت آنان خیلی از کارهای کشور را می‌تواند به راحتی حل کند و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع:مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.