به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از مهندس مهدی داوری دولت آبادی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در تشریح آخرین وضعیت استخدام آتش نشانان زن گفت: به محض اینکه اجازه برگزاری آزمون های استخدامی آتش نشانان زن صادر شود، ما آماده ایم که سریعا آزمون و آموزش بانوان گرامی را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه آزمون های مورد نظر بخاطر شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و در حال حاضر منتظر مستعد شدن اوضاع هستیم، گفت: به نظر می رسد با شرایطی که داریم در اواسط تیر ماه آزمون ها را برگزار کنیم.

وی در تکمیل این احتمال افزود: البته برگزاری آزمون ها در اواسط تیرماه مشروط به پایداری شرایط کرونا در کشور به ویژه در پایتخت است اما اگر چنانچه خدای ناکرده افزایش ابتلا به بیماری را شاهد باشیم، ممکن است آزمون ها مدتی دیگر به تعویق بیفتد.

احتمال شروع به کار آتش نشانان زن در اواخر پاییز

داوری در پاسخ به این سوال که در برآورد نسبی شما آغاز بکارگیری کار آتش نشانان زن عملاً از چه زمانی ممکن و میسر می شود، گفت: در برنامه هایی که برای این کار تدارک دیده ایم، تصور بنده این است که احتمالا در اواخر پائیز بانوان گرامی آتش نشان عملا کار خود را در ایستگاه های آتش نشانی آغاز کنند.

وی در تکمیل اظهاراتش گفت: اگر برنامه های ما طبق زمانبندی پیش برود و بانوان داوطلب دوره های آموزشی خود را با موفقیت پشت سر بگذارند، بکارگیری و شروع خدمت آنها عملا به اواسط تا اواخر پائیز خواهد رسید

درخواست واکسیناسیون آتش نشانان را داده ایم/ منتظر پاسخ ستاد مقابله هستیم

وی در تشریح وضعیت واکسیناسیون آتش نشانان شهر تهران، گفت: ما درخواست واکسیناسیون آتش‌نشانان عزیز را طی نامه ای رسمی به وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا تقدیم کرده ایم و منتظر پاسخ نامه از ستاد ملی  مقابله با کرونا هستیم. اگر ستاد مقابله به هر طریقی به ما اعلام کند ما در سازمان آتش نشانی به دستورات ستاد عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/‌

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.