به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کاظمی‌پور، معاونت امور زنان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، درباره برنامه های پیش روی ورزش زنان اظهار داشت: برنامه پیش‌روی وزارت ورزش و جوانان با توجه به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲، حضور قدرتمندانه‌تر از دوره های پیشین بوده تا مسیر را برای اهتزاز پرچم ایران در سایه حجاب و عفاف فراهم کنیم. حمایت از تمام تیم‌ها در حوزه وزیر ورزش و جوانان است و امیدواریم با حفظ رنکینگ و توسعه مدیریت، به موفقیت برسیم.

معاونت زنان وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سئوال دانا درباره ماجرای زهره کودایی دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: اقدامی توسط فدراسیون فوتبال اردن شده و نامه‌ای به AFC ارسال شده. به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند. تیم ملی فوتبال بانوان ما پس از موفقیت در دور اول رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا در مظان این مسائل با کوته‌نظری‌های رخ داده قرار گرفت اما تاکنون با گذشت ۲۱ روز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سایر نهادهای ذی‌ربط هیچ اقدام رسمی صورت نگرفته. مستندات فدراسیون فوتبال و ایفمارک حق اعتراض را باقی نگذاشته و از تمام صحبت‌ها برائت شده. امیدواریم در رقابت‌های قاره هم بانوان ایرانی بدرخشند و مجدداً اخبار خوشی را بشنویم.

کاظمی پور درباره بحث ورود زنان به استادیوم‌ها نیز به خبرنگار دانا گفت: مبحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها در کارگروه‌های خاص وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در حال بررسی‌ست. ما زیرساخت‌های موجود را بررسی می‌کنیم تا برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها، حریم و شانیت‌شان حفظ شود. برنامه‌هایی داریم تا با کمک شرکت توسعه و فدراسیون فوتبال، این زیرساخت‌ها را ایجاد کنیم تا بانوان با صیانت از حریم و امکانات ویژه بتوانند در استادیوم‌ها حاضر شوند. هرگونه تصمیم نهایی هم از طریق وزارت ورزش و جوانان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.