گردهمایی وقارلی قیزلار در اردبیل + عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، گردهمایی “وقارلی قیزلار”  شامگاه امروز با حضور جمعی از اعضای اتحادیه  انحمن های اسلامی دانش اموزان استان اردبیل در دفاع از حریم عفاف و حجاب  در سالن ولایت ولایت اردبیل برگزار شد.

امین صادقی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان اردبیل در ابتدای این همایش به تبیین اهمیت عفاف و حجاب در جامعه بویژه مدارس پرداخت و گفت: فرهنگ عفاف و حجاب، یکی از باورهای اصیل دینی  ما در سه حیطه فرد، خانواده و جامعه است

وی از آمادگی  اعضای انجمن های اسلامی مدارس جهت فرهنگسازی و رشد تمام ساحتی دانش آموزان خبرداد و گفت: این برنامه در تمامی شهرستان ها و مناطق تابعه استان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

موسوی معاون فرهنگی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم به فلسفه حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: دختران دانش آموز بدون هیچ چشم داشتی به حفظ ارزش های جامعه مبادرت می ورزند.

وی با بیان اینکه آرامش امروز کشور در سایه رشادت های شهدا و ایثارگران است، گفت: افراد با حجاب الگوهای جاودان برای زنان کشور هستند.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به آرامش نهفته در حجاب اشاره کرد و گفت:  حجاب مروج وقار و متانت در جامعه است.

حجت الاسلام غلامی از مبلغان دینی اردبیل نیز در این مراسم به تبییین موضوع حجاب از دیدگاه آیات قرآن کریم و روایات ائمه معصومین پرداخت و گفت: بی حجابی در واقع  سلب آزادی از زن است.

وی با بیان اینکه حجاب سراسر نور و متانت برای زنان است، گفت: همه باید برای فراگیری عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنند.

پخش نماهنگ، اجرای سرود حجاب و تجلیل از منتخبین سال تحصیلی  اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از جمله برنامه های این مراسم معنوی در اردبیل بود.

 

 

 

 

 

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.