به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سردار سرتیپ علی فدوی پیش از ظهر یکشنبه در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، جهادگران فاطمی که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی و توسط امام (ره) و مقام معظم رهبری دستورات مختلفی صادر شده و تمامی این دستورات منشأ خیر و برکت برای انقلاب اسلامی و پیروزی و رشد و نمو آن شد.

وی با اشاره به اینکه مسیر اصلی در کشور رو به پیشرفت، عمران و آبادانی است، تصریح کرد: امروز بسیج سازندگی که به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی تحت عنوان «جهاد سازندگی» در کشور بنیان نهاده شده، در امتداد هم قرار دارند و دلدادگان انقلاب در راستای تحقق اهداف این دستورات حرکت می‌کنند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تاکید بر اینکه کشور باید از این مرحله عبور کرده و در هیچ نقطه‌ای از آن شاهد محرومیت و دغدغه معیشتی نباشیم، گفت: این مشکلات امروز در شأن ملت بزرگ و شریف ما نیست و نباید در ام‌القرای انقلاب اسلامی چنین گرفتاری‌هایی را شاهد باشیم.

فدوی افزود: باید از مراحل ابتدایی همچون جاده‌سازی، آبرسانی و خانه‌های روستایی عبور کرده و وارد فاز جدیدی از رفع دغدغه‌ها و انجام مسئولیت الهی در کشور شویم.

وی نیروی انسانی و بسیجیان مخلص را مهمترین سرمایه نظام در تحقق این اهداف اعلام کرد و ادامه داد: امروز مقدمه و شرایط عمل به تکالیف جهادی در کشور فراهم است و در ادامه مسیر در تمام نقاط کشور بسیجیان با حکم و وعده قرآن که حرکت جهادی را خدا تضمین می‌کند، پای کار هستند.

فدوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گرچه تمام خبیثان عالم و همدستان آمریکا سعی کردند تا بر ایران پیروز شوند، نتوانستند و امروز قدرت انقلاب اسلامی بر تمام قدرت‌های پوشالی جهان چیره شده است.

وی اضافه کرد: ۴۴ سال است که حتی یک اقدام استکبار جهانی علیه ایران پیروز نشده و وزارت خزانه‌داری آمریکا که مسئول مستقیم اجرای جنگ‌های فنی، اقتصادی علیه ایران است، خود اعتراف کرده که ما نتوانسته‌ایم در برابر ایران به موفقیت دست یابیم.

فدوی بیان کرد: این قاعده قرآن است که هر جا مخلصانه و مجاهدانه وارد شدیم، در جبهه حق پیروز شویم و امروز بسیجیان در جهاد سازندگی با اخلاص و وحدت پای کار آمده و به صورت جهادی کشور را می‌سازند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در شأن ملت شهید داده و شهیدپرور ما نیست که با برخی گرفتاری‌های اقتصادی و معیشتی روبه‌رو شوند و ضروری است تا همه نهادهای انقلابی و دولت پای کار آمده و بهترین نتایج را برای مردم رقم بزنند.

فدوی انجام تکالیف مأموریت‌های بسیج را در راستای عمل به فرامین قرآن اعلام کرد و گفت: ما در بسیج سازندگی و در قرارگاه امام حسن مجتبی که به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شده به صورت جهادی پای کار هستیم تا ملت سرافراز ما از بالاترین شأن در عالم برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: فرصت‌های کار فراوانی در کشور وجود دارد تا بتوانیم این اقدامات را به بالفعل تبدیل کنیم و بسیج سازندگی می‌تواند به عنصر اصلی در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام تلقی شود.

فدوی افزود: بسیج سازندگی در کنار دولت می‌تواند تمام مشکلات اقتصادی، معیشتی، عمرانی و زیرساختی کشور را مرتفع کند و دولت نیز باید تا پای جان در کنار مردم قرار گیرد.

وی جبهه مقاومت را سرافراز، سربلند و قوی در کل جهان معرفی کرد و ادامه داد: امام (ره) ۴۴ سال پیش اعلام کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما نتیجه این فرمایش امام راحل را در تشکیل جبهه مقاومت و در پیروزی ملت لبنان، سوریه، یمن و عراق مشاهده کردیم.

فدوی نظام اسلامی را نظامی برخاسته از بطن انقلاب اعلام کرد و گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اقدامات شایسته‌ای از سوی بسیج سازندگی انجام می‌شود و امروز طرح‌های بزرگ و مقتدرانه‌ای در دست اقدام است که هر کدام از آنها به تنهایی می‌تواند ستون پنجم دشمن را از هم فرو بپاشد.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تبریک فرا رسیدن روز بسیج سازندگی، از بسیجیان مخلص برای حضور در جبهه‌های کار اقتصادی، عمرانی و زیربنایی در نقاط مختلف استان اردبیل تقدیر کرد و افزود: ما در جنگ تحمیلی بیش از ۲۰۰ هزار نفر شهید را در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کردیم و امروز نیز باید با صدق و اخلاص رهرو راستین این شهدا باشیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.