به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو ، رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل در ابتدای مراسم ضمن اشاره به ایام دهه فجر با تبریک ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) گفت: به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همچنین ولادت با سعادت مولود کعبه در هشتمین مرحله جشن آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی در سال جاری امروز تعداد ۲۲ نفراز مدد جویان زندان های استان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود برگشتند.

وی در ادامه افزود: کل مبلغ محکومیت این مدد جویان ۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال بود که با همت مسئولین مربوطه در ستاد دیه و واحدهای مصالحه ، گذشت شکات محترم کمک های بی دریغ خیرین گرانقدر و اعطای تسهیلات مختلف مشکل این مددجویان حل و منجر به آزادی آنها گردید.

کثیرلو در پایان افزود: از ابتدای سال تاکنون با برگزاری هشت مرحله جشن آزاد سازی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی تعداد ۳۸۷ نفر از زندانیان دارای محکومیت های غیر عمدو مالی از بند رهایی پیدا کرده اند.

انتهای پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.